Friday, November 27, 2009

School Holiday + Raye Aidiladha


Raye haji tahun ni sama je mcm thun2 yg lps. Menu makanan pun sm je;rendang dading, kari daging, sup tulang, nasi kapit, ketupat & lemang. Teh balik petang. So ps tu aku sorg je kena tolong mak wt sume keje rumah & memasak. Letih nk mati...tp msti mak lg letih. Nani tu harap badan je besar, xblh nk diharapkn lgsung. Wt taik mata je tau. Kakngh & Azmi pun blk gk ry ni. Abanglong je xblk. Sebab kakngh balik, kitorg kena pindah ke bilik judin. Judin lak kena merempat ke bilik lain. Haha..Saper suruh ada ramai sgt adik-beradik. Tp bilik judin ni dasat gile..sempit + panas + hapak. Cmnrlh die blh tahan duduk dlm bilik ni lm2. Xsbr2 nk blk ke bilik aku blk..Ry ni kitorg pg rmh makngh je. Mls nk jln jauh2. Aku, kngh, Ain naik kereta Teh. Die nk drive. Tp on d way ke rumah makngh tu bumper kereta rosak sebab termasuk dlm lubang kt tgh jalan. xde lh teruk sgt, yg teruk nye Abah marah Teh kt depan sedara mara. Smpai nangis dh Teh, tp die thn je. Makngah & lain2 pujuk die. Tp die smpat lg menyalhkn abah tu. Msti abh kecik hati klu die dgr. Kalau aku lh, walaupun sakit hati gk kena mrh, aku senyap jelh. Xpun tulis dlm diari ke..

Oh bilik..I miss u so much. Bilikku syurgaku..hehe..

No comments:

Post a Comment